Zarząd firmy Ciucholandia Sara Kujawiak - Sara Kujawiak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-30
Działalność gospodarcza Sara Kujawiak (CEIDG)
Sara Kujawiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CIUCHOLANDIA SARA KUJAWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RYNEK 7, PL-62-040, PUSZCZYKOWO. Główny zakres działalności Sara Kujawiak to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP CIUCHOLANDIA SARA KUJAWIAK: 7772952744. REGON CIUCHOLANDIA SARA KUJAWIAK: 386186095.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sara Kujawiak
Więcej informacji o CIUCHOLANDIA SARA KUJAWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld