Adres | UL. ZWIĄZKOWA 4, PL-20-148, LUBLIN | |
Województwo | lubelskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | zelmed.eu |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja elementów elektronicznych |
Numery rachunków bankowych |
PL34 1940 1076 3034 5391 0000 0000
|
Działalność PKD:
Firma CIESIELKA GRZEGORZ ZELMED została założona 2007-10-01 i obecnie mieści się przy UL. ZWIĄZKOWA 4, PL-20-148, LUBLIN. Główna działalność firmy to elementy i obwody drukowane, elektroniczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, pozostała działalność profesjonalna, produkcja instrumentów pomiarowych, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, produkcja sprzętu elektronicznego, produkcja urządzeń napromieniowujących, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie CIESIELKA GRZEGORZ ZELMED (REGON 06028387600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio