Zarząd firmy Ciechocińska Agencja Artystyczna Inez - Terlecka Anna Małgorzata, prezes zarządu
Terlecka Anna Małgorzata jest w zarządzie KRS CIECHOCIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA INEZ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Terlecka Anna Małgorzata jest również w zarządzie CIECHOCIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA INEZ, która została założona 2022-10-31 i ma siedzibę przy 8C, PL-87-720, SŁOŃSK DOLNY. KRS CIECHOCIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA INEZ zajmuje się działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych i inne. NIP CIECHOCIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA INEZ: 8911637657. REGON CIECHOCIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA INEZ: 52354667100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Terlecka Anna Małgorzata
Więcej informacji o CIECHOCIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA INEZ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.