Firma CICHOSZ PIOTR STUDIO GRAFICZNO-REKLAMOWE
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL50 2490 0005 0000 4530 9962 3420
PL76 2530 0008 2034 1007 7352 0001
PL11 1500 1373 1213 7005 5965 0000
PL37 1060 0076 0000 3260 0028 2784 |
Działalność PKD:
Firma CICHOSZ PIOTR STUDIO GRAFICZNO-REKLAMOWE została założona 2001-01-02 i obecnie mieści się przy UL. IGNACEGO DASZYŃSKIEGO 1221, PL-20-250, LUBLIN. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność profesjonalna, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wydawanie książek i periodyków, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie CICHOSZ PIOTR STUDIO GRAFICZNO-REKLAMOWE (REGON 43225104100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
112 mld zł popłynęło Blikiem w trzecim kwartale
W ciągu trzech kwartałów klienci Blika zrealizowali 2,3 mld transakcji – niemal tyle, co w całym 2024 r., a liczba aktywnych użytkowników systemu płatności zbliża się do 20 mln.
Anomalie na Wall Street. Ten rynek jest jakiś dziwny
Od kilku tygodni na nowojorskich giełdach dzieją się rzeczy, który zwykle się nie przydarzają zbyt często. Owe rynkowe anomalie mogą być sygnałem ostrzegawczym przed poważniejszymi perturbacjami.
10,5 tys. rekomendacji analityków. Ile było trafnych?
Dr Marek Straszak sprawdził trafność i skuteczność 10,5 tys. rekomendacji dla 45 spółek z warszawskiej giełdy. Oto wnioski.