Adres | UL. ŚW. BARBARY 4-4, PL-00-686, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
![]() |
||
Strona internetowa | cic.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Numery rachunków bankowych |
PL93 1140 2004 0000 3102 7580 6015
PL35 1140 2004 0000 3212 0427 3744
PL11 1140 2004 0000 3712 0734 1847
PL56 1140 2004 0000 3902 7601 7555 |
Działalność PKD:
Firma CIC została założona 2015-06-30 i obecnie mieści się przy UL. ŚW. BARBARY 4-4, PL-00-686, WARSZAWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fundusze i instytucje finansowe, holdingi finansowe, kupno i sprzedaż nieruchomości, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-28.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Cic (REGON 36189501700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.