Zarząd firmy Ciacho z glancem Klaudia Natkaniec - Klaudia Natkaniec, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Klaudia Natkaniec (CEIDG)
Klaudia Natkaniec prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CIACHO Z GLANCEM KLAUDIA NATKANIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-10-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 14A6, PL-60-818, POZNAŃ. Główny zakres działalności Klaudia Natkaniec to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP CIACHO Z GLANCEM KLAUDIA NATKANIEC: 7812041056. REGON CIACHO Z GLANCEM KLAUDIA NATKANIEC: 523291290.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Klaudia Natkaniec
Więcej informacji o CIACHO Z GLANCEM KLAUDIA NATKANIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.