Zarząd firmy Chude Lata Alicja Mlek-Antoniewicz - Alicja Mlek-Antoniewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Alicja Mlek-Antoniewicz (CEIDG)
Alicja Mlek-Antoniewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CHUDE LATA ALICJA MLEK-ANTONIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CHYLICZKOWSKA 21F, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności Alicja Mlek-Antoniewicz to Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 32.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP CHUDE LATA ALICJA MLEK-ANTONIEWICZ: 1182027211. REGON CHUDE LATA ALICJA MLEK-ANTONIEWICZ: 38137913900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alicja Mlek-Antoniewicz
Więcej informacji o CHUDE LATA ALICJA MLEK-ANTONIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.