Firma CHOCO IGA IDASIAK-BRDĄKAŁA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma CHOCO IGA IDASIAK-BRDĄKAŁA została założona 2014-01-16 i obecnie mieści się przy UL. JERZEGO SZAJNOWICZA-IWANOWA 75/1, PL-42-218, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, gry i zakłady, pośrednictwo pieniężne, pozostała działalność pocztowa i kurierska, przetworzone owoce i warzywa, przygotowywanie i podawanie napojów, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi gastronomiczne i cateringowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie CHOCO IGA IDASIAK-BRDĄKAŁA (REGON 24345914400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.