Zarząd firmy CHMIEL - GASIMY PRAGNIENIE PIOTR WYSOCKI - PIOTR WYSOCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR WYSOCKI (CEIDG)
PIOTR WYSOCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CHMIEL - GASIMY PRAGNIENIE PIOTR WYSOCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TAMA POMORZAŃSKA 14D, PL-70-030, SZCZECIN. Główny zakres działalności PIOTR WYSOCKI to Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych (PKD główne: 46.34.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP CHMIEL - GASIMY PRAGNIENIE PIOTR WYSOCKI: 9661295959. REGON CHMIEL - GASIMY PRAGNIENIE PIOTR WYSOCKI: 812540765.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR WYSOCKI
Więcej informacji o CHMIEL - GASIMY PRAGNIENIE PIOTR WYSOCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby