Sprawozdania finansowe Chmaj I Partnerzy
Dane bilansowe CHMAJ I PARTNERZY
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 487 998,98 | 952 342,23 | 1 338 718,72 |
A. Aktywa trwałe | 2 500,00 | 2 500,00 | 2 500,00 |
B. Aktywa obrotowe | 1 485 498,98 | 949 842,23 | 1 336 218,72 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 1 487 998,98 | 952 342,23 | 1 338 718,72 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 020 229,02 | 138 029,63 | 119 394,09 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 467 769,96 | 814 312,60 | 1 219 324,63 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 430 790,82 | 766 255,12 | 1 180 002,23 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.