| Adres | WSPÓLNA 15, PL-34-300, ŻYWIEC | |
| Województwo | śląskie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | chillin.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL03 1020 1390 0000 6102 0611 0672
PL12 1140 2004 0000 3602 7889 3768
PL83 1160 2202 0000 0005 0700 1141
PL95 1020 1390 0000 6302 0611 0664 |
Działalność PKD:
Firma CHILL została założona 2014-08-28 i obecnie mieści się przy WSPÓLNA 15, PL-34-300, ŻYWIEC. Główna działalność firmy to usługi finansowe, bez ubezpieczeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, leasing finansowy, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja i inne. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-21.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Chill (REGON 24365146200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
