Zarząd firmy CHEMIX ARKADIUSZ SKRĘTOWSKI - Arkadiusz Skrętowski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-04-01
Działalność gospodarcza Arkadiusz Skrętowski (CEIDG)
Arkadiusz Skrętowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CHEMIX ARKADIUSZ SKRĘTOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-01-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA BATOREGO 718, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Arkadiusz Skrętowski to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP CHEMIX ARKADIUSZ SKRĘTOWSKI: 8351582173. REGON CHEMIX ARKADIUSZ SKRĘTOWSKI: 38237402600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Arkadiusz Skrętowski
Więcej informacji o CHEMIX ARKADIUSZ SKRĘTOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.