Firma CEZARY JAGODZIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE CERBER
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja wyrobów pończoszniczych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL23 1240 3347 1111 0010 3528 4034
|
| Patenty | 2 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma CEZARY JAGODZIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE CERBER została założona 1992-10-05 i obecnie mieści się przy OS. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO 212, PL-99-400, ŁOWICZ. Główna działalność firmy to wyroby dziane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja wyrobów pończoszniczych, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie CEZARY JAGODZIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE CERBER (REGON 75041837400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
