Zarząd firmy CET-TRANS- USŁUGI TRANSPORTOWE MECHANIKA POJAZDOWA Łukasz Cetnarowicz - ŁUKASZ CETNAROWICZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01
Działalność gospodarcza ŁUKASZ CETNAROWICZ (CEIDG)
ŁUKASZ CETNAROWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CET-TRANS- USŁUGI TRANSPORTOWE MECHANIKA POJAZDOWA ŁUKASZ CETNAROWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GĄDKI 16, PL-38-200, JASŁO. Główny zakres działalności ŁUKASZ CETNAROWICZ to Transport pasażerski na żądanie pojazdem z kierowcą (PKD główne: 49.33.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. NIP CET-TRANS- USŁUGI TRANSPORTOWE MECHANIKA POJAZDOWA ŁUKASZ CETNAROWICZ: 6851939772. REGON CET-TRANS- USŁUGI TRANSPORTOWE MECHANIKA POJAZDOWA ŁUKASZ CETNAROWICZ: 18112280800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ CETNAROWICZ
Więcej informacji o CET-TRANS- USŁUGI TRANSPORTOWE MECHANIKA POJAZDOWA ŁUKASZ CETNAROWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Agencja S&P nie zmieniła ratingu Polski
Agencja S&P Global Ratings potwierdziła długoterminowy rating Polski w walucie obcej na poziomie "A-" ze stabilną perspektywą.
Rynek studzi entuzjazm wobec Dino. Sprzedaż i marża nie zachwyciły
Trzeci kwartał przyniósł Dino Polska wzrost przychodów i zysków, ale nie na miarę oczekiwań rynku. Sprzedaż na porównywalnej powierzchni sklepów (LfL) była niższa od prognoz, marże osłabiły się pod
Idzie wielka górka inwestycyjna, a z nią szanse i ryzyka
Szczyt wydatkowania funduszy unijnych przesunął się na rok 2026. Przez to dynamika inwestycji w gospodarce może momentami przekraczać 10 proc. Takie rozchwianie ma też jednak swoje wady.