Zarząd firmy CESANIT S.C. Czesław Narkiewicz Marianna Narkiewicz - MARIANNA NARKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIANNA NARKIEWICZ (CEIDG)
MARIANNA NARKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CESANIT S.C. CZESŁAW NARKIEWICZ MARIANNA NARKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LAZUROWA 15919, PL-01-479, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARIANNA NARKIEWICZ to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP CESANIT S.C. CZESŁAW NARKIEWICZ MARIANNA NARKIEWICZ: 5211815954. REGON CESANIT S.C. CZESŁAW NARKIEWICZ MARIANNA NARKIEWICZ: 36062052500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIANNA NARKIEWICZ
Więcej informacji o CESANIT S.C. CZESŁAW NARKIEWICZ MARIANNA NARKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.