Zarząd firmy Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji - Wiatrowski Mikołaj, prezes zarządu
Wiatrowski Mikołaj jest w zarządzie KRS CENTRUM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wiatrowski Mikołaj jest również w zarządzie CENTRUM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI, która została założona 2025-01-23 i ma siedzibę przy UL. KAROLA OLSZEWSKIEGO 6-1.30, PL-25-663, KIELCE. KRS CENTRUM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI zajmuje się doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność w zakresie cyberbezpieczeństwa, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność w zakresie audytu finansowego i inne. NIP CENTRUM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI: 9592079849. REGON CENTRUM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI: 540721046.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wiatrowski Mikołaj
Więcej informacji o CENTRUM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio