Zarząd firmy Centrum Zaopatrzenia Rolnictwa Aim Maciej Jerz I Adam Spodymek - Jerz Maciej
Jerz Maciej jest w zarządzie KRS CENTRUM ZAOPATRZENIA ROLNICTWA AIM MACIEJ JERZ I ADAM SPODYMEK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Jerz Maciej jest również w zarządzie CENTRUM ZAOPATRZENIA ROLNICTWA AIM MACIEJ JERZ I ADAM SPODYMEK, która została założona 2002-01-16 i ma siedzibę przy TARGOWA 11, PL-98-346, SKOMLIN. KRS CENTRUM ZAOPATRZENIA ROLNICTWA AIM MACIEJ JERZ I ADAM SPODYMEK zajmuje się sprzedaż hurtowa owoców i warzyw. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa związana z leśnictwem, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych i inne. NIP CENTRUM ZAOPATRZENIA ROLNICTWA AIM MACIEJ JERZ I ADAM SPODYMEK: 8321004460. REGON CENTRUM ZAOPATRZENIA ROLNICTWA AIM MACIEJ JERZ I ADAM SPODYMEK: 730199077.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jerz Maciej
Pozostali członkowie zarządu
Adam Spodymek |
Więcej informacji o CENTRUM ZAOPATRZENIA ROLNICTWA AIM
MACIEJ JERZ I ADAM SPODYMEK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby