Sprawozdania finansowe Centrum Wyszkolenia Jeździeckiego Hipodrom Wola
Dane bilansowe CENTRUM WYSZKOLENIA JEŹDZIECKIEGO HIPODROM WOLA
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 11 027 213,12 | 10 821 390,24 | 10 287 324,90 | 9 846 299,19 | 10 276 020,28 |
A. Aktywa trwałe | 10 447 354,79 | 10 081 451,07 | 9 698 714,54 | 9 342 604,57 | 9 004 086,62 |
B. Aktywa obrotowe | 579 858,33 | 739 939,17 | 588 610,36 | 503 694,62 | 1 271 933,66 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 11 027 213,12 | 10 821 390,24 | 10 287 324,90 | 9 846 299,19 | 10 276 020,28 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 6 670 349,94 | 6 681 346,96 | 7 166 058,59 | 6 890 031,90 | 7 448 223,71 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 4 356 863,18 | 4 140 043,28 | 3 121 266,31 | 2 956 267,29 | 2 827 796,57 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 769 168,28 | 769 168,28 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 393 881,83 | 386 028,82 | 363 901,73 | 356 512,82 | 389 347,74 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.