Firma CENTRUM WSZECHŚWIATŁA Edyta Koc
Ocena | |||
Główna działalnośc | Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych |
Działalność PKD:
Firma CENTRUM WSZECHŚWIATŁA EDYTA KOC została założona 2022-09-01 i obecnie mieści się przy UL. MARSA 132A7, PL-04-470, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2023-06-01. Główna działalność firmy to naprawa i konserwacja maszyn. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, badania i analizy techniczne, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa artykułów użytkowych, naprawa komputerów i urządzeń, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność profesjonalna, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wspomaganie działalności twórczej, wynajem innych maszyn i urządzeń, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, wystawianie przedstawień artystycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie CENTRUM WSZECHŚWIATŁA Edyta Koc (REGON 52301518100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.