Zarząd firmy CENTRUM USŁUGOWO-HANDLOWE MD Mariusz Dziadosz - MARIUSZ DZIADOSZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ DZIADOSZ (CEIDG)
MARIUSZ DZIADOSZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM USŁUGOWO-HANDLOWE MD MARIUSZ DZIADOSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-11-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWA MIKOŁAJCZYKA 12120, PL-35-209, RZESZÓW. Główny zakres działalności MARIUSZ DZIADOSZ to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie instalacji elektrycznych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP CENTRUM USŁUGOWO-HANDLOWE MD MARIUSZ DZIADOSZ: 8131628482. REGON CENTRUM USŁUGOWO-HANDLOWE MD MARIUSZ DZIADOSZ: 690578598.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ DZIADOSZ
Więcej informacji o CENTRUM USŁUGOWO-HANDLOWE MD MARIUSZ DZIADOSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?