Zarząd firmy Centrum Usług Turystycznych Ewa Brzozowska wspólnik spółki cywilnej - EWA BRZOZOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA BRZOZOWSKA (CEIDG)
EWA BRZOZOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH EWA BRZOZOWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 29, PL-09-440, STAROŹREBY-KOLONIA. Główny zakres działalności EWA BRZOZOWSKA to Działalność agentów turystycznych (PKD główne: 79.11.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność taksówek osobowych, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH EWA BRZOZOWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 7741271121. REGON CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH EWA BRZOZOWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 36572833900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA BRZOZOWSKA
Więcej informacji o CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH EWA BRZOZOWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach