Zarząd firmy Centrum Usług Ślubnych Grupa EFEKT Przemysław Kowalewski - Przemysław Kowalewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Kowalewski (CEIDG)
Przemysław Kowalewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM USŁUG ŚLUBNYCH GRUPA EFEKT PRZEMYSŁAW KOWALEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KONECKA 13, PL-26-230, RADOSZYCE. Główny zakres działalności Przemysław Kowalewski to Pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.20.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, naprawa i konserwacja komputerów i sprzętu (tele)komunikacyjnego, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. NIP CENTRUM USŁUG ŚLUBNYCH GRUPA EFEKT PRZEMYSŁAW KOWALEWSKI: 6581853261. REGON CENTRUM USŁUG ŚLUBNYCH GRUPA EFEKT PRZEMYSŁAW KOWALEWSKI: 26008537700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Kowalewski
Więcej informacji o CENTRUM USŁUG ŚLUBNYCH GRUPA EFEKT PRZEMYSŁAW KOWALEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w