Zarząd firmy Centrum Usług Finansowych Mateusz Jasiński - Mateusz Jasiński, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-07
Działalność gospodarcza Mateusz Jasiński (CEIDG)
Mateusz Jasiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM USŁUG FINANSOWYCH MATEUSZ JASIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KONSTRUKTORSKA 10A37, PL-02-673, WARSZAWA. Główny zakres działalności Mateusz Jasiński to Pozostałe pośrednictwo pieniężne (PKD główne: 64.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, leasing finansowy, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych i inne. NIP CENTRUM USŁUG FINANSOWYCH MATEUSZ JASIŃSKI: 5361885206. REGON CENTRUM USŁUG FINANSOWYCH MATEUSZ JASIŃSKI: 14661619100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Jasiński
Więcej informacji o CENTRUM USŁUG FINANSOWYCH MATEUSZ JASIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych