Zarząd firmy CENTRUM URODY CALYPSO ZENONA KOPEĆ - Zenona Kopeć, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-01
Działalność gospodarcza Zenona Kopeć (CEIDG)
Zenona Kopeć prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM URODY CALYPSO ZENONA KOPEĆ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA III SOBIESKIEGO 49, PL-05-120, LEGIONOWO. Główny zakres działalności Zenona Kopeć to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP CENTRUM URODY CALYPSO ZENONA KOPEĆ: 5361048775. REGON CENTRUM URODY CALYPSO ZENONA KOPEĆ: 01046771800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zenona Kopeć
Więcej informacji o CENTRUM URODY CALYPSO ZENONA KOPEĆ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych