Zarząd firmy Centrum Underwritingu Ubezpieczeń Komunikacyjnych - Kudelski Krzysztof Jerzy, prezes zarządu
Kudelski Krzysztof Jerzy jest w zarządzie KRS CENTRUM UNDERWRITINGU UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kudelski Krzysztof Jerzy jest również w zarządzie CENTRUM UNDERWRITINGU UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, która została założona 2010-12-28 i ma siedzibę przy ALEJA WILANOWSKA 208-7, PL-02-765, WARSZAWA. KRS CENTRUM UNDERWRITINGU UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH zajmuje się działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność holdingów finansowych, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP CENTRUM UNDERWRITINGU UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH: 5213330787. REGON CENTRUM UNDERWRITINGU UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH: 140046210.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kudelski Krzysztof Jerzy
Pozostali członkowie zarządu
Maciej Juliusz Przybyszewski | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o CENTRUM UNDERWRITINGU UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.