Zarząd firmy Centrum Ubezpieczeń Woźniak - Woźniak Sylwia Dorota, prezes zarządu
Woźniak Sylwia Dorota jest w zarządzie KRS CENTRUM UBEZPIECZEŃ WOŹNIAK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Woźniak Sylwia Dorota jest również w zarządzie CENTRUM UBEZPIECZEŃ WOŹNIAK, która została założona 2016-08-31 i ma siedzibę przy UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 4A, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. KRS CENTRUM UBEZPIECZEŃ WOŹNIAK zajmuje się działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe pośrednictwo pieniężne, leasing finansowy, pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych i inne. NIP CENTRUM UBEZPIECZEŃ WOŹNIAK: 5993188358. REGON CENTRUM UBEZPIECZEŃ WOŹNIAK: 365274648.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Woźniak Sylwia Dorota
Pozostali członkowie zarządu
Piotr Krzysztof Woźniak | członek zarządu |
Więcej informacji o CENTRUM UBEZPIECZEŃ WOŹNIAK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby