Zarząd firmy Centrum Technologiczne Betotech - Golda Artur Jan, prezes zarządu
Golda Artur Jan jest w zarządzie KRS CENTRUM TECHNOLOGICZNE BETOTECH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Golda Artur Jan jest również w zarządzie CENTRUM TECHNOLOGICZNE BETOTECH, która została założona 2002-02-27 i ma siedzibę przy ROŹDZIEŃSKIEGO 14, PL-41-306, DĄBROWA GÓRNICZA. KRS CENTRUM TECHNOLOGICZNE BETOTECH zajmuje się kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wydawanie książek, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP CENTRUM TECHNOLOGICZNE BETOTECH: 8941025373. REGON CENTRUM TECHNOLOGICZNE BETOTECH: 930761450.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Golda Artur Jan
Pozostali członkowie zarządu
Mariusz Saferna | członek zarządu | |
Jacek Kazimierz Zalewski | członek zarządu | |
Katarzyna Synowiec | członek zarządu | |
Grzegorz Tomasz Franus | członek zarządu |
Więcej informacji o CENTRUM TECHNOLOGICZNE BETOTECH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.