Zarząd firmy CENTRUM SZKOLENIOWE & BEAUTY STUDIO RENATA SZYMSKA - RENATA SZYMSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RENATA SZYMSKA (CEIDG)
RENATA SZYMSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM SZKOLENIOWE & BEAUTY STUDIO RENATA SZYMSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JODŁOWA 9, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności RENATA SZYMSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP CENTRUM SZKOLENIOWE & BEAUTY STUDIO RENATA SZYMSKA: 6351231797. REGON CENTRUM SZKOLENIOWE & BEAUTY STUDIO RENATA SZYMSKA: 52322909000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RENATA SZYMSKA
Więcej informacji o CENTRUM SZKOLENIOWE & BEAUTY STUDIO RENATA SZYMSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.