Zarząd firmy Centrum Szkoleń AMELICARO Maciej Pawłowski - MACIEJ PAWŁOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ PAWŁOWSKI (CEIDG)
MACIEJ PAWŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM SZKOLEŃ AMELICARO MACIEJ PAWŁOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WSCHODNIA 29B4, PL-62-030, LUBOŃ. Główny zakres działalności MACIEJ PAWŁOWSKI to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność obiektów sportowych, działalność klubów fitness i inne. NIP CENTRUM SZKOLEŃ AMELICARO MACIEJ PAWŁOWSKI: 6681628463. REGON CENTRUM SZKOLEŃ AMELICARO MACIEJ PAWŁOWSKI: 382715906.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ PAWŁOWSKI
Więcej informacji o CENTRUM SZKOLEŃ AMELICARO MACIEJ PAWŁOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby