Lista beneficjentów Centrum Strategii Marketingowych

Beneficjenci Centrum Strategii Marketingowych

Wiek firmy:
Wiek:
1 l. 9 mies. 2 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
6 000 zł

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Centrum Strategii Marketingowych ma 2 beneficjentów.

Tomasz Józef Schabowski
Wspólnik spółki centrum wsparcia dotacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, która jest wspólnikiem centrum strategii markatingowych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością posiadającym 80 udziałów o łącznej wartości 4.000 zł

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Centrum Strategii Marketingowych
Krystian Gądek
Tomasz Józef Schabowski