Zarząd firmy CENTRUM STEPP - SZKOLENIA, TERAPIA, EDUKACJA, POMOC PSYCHOLOGICZNA MARTA BORYSIAK - Marta Borysiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta Borysiak (CEIDG)
Marta Borysiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM STEPP - SZKOLENIA, TERAPIA, EDUKACJA, POMOC PSYCHOLOGICZNA MARTA BORYSIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ANTONIEGO HETMANA 15, PL-95-060, BRZEZINY. Główny zakres działalności Marta Borysiak to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, działalność agencji pracy tymczasowej, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP CENTRUM STEPP - SZKOLENIA, TERAPIA, EDUKACJA, POMOC PSYCHOLOGICZNA MARTA BORYSIAK: 8331366727. REGON CENTRUM STEPP - SZKOLENIA, TERAPIA, EDUKACJA, POMOC PSYCHOLOGICZNA MARTA BORYSIAK: 101021308.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Borysiak
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.