Sprawozdania finansowe Centrum Promocji
Dane bilansowe CENTRUM PROMOCJI
|
ROK
|
|||||
|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 5 791 823,90 | 5 787 590,04 | 4 209 445,25 | 4 209 669,25 | 4 213 669,25 |
| A. Aktywa trwałe | 2 898,00 | 2 898,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| B. Aktywa obrotowe | 5 788 925,90 | 5 784 692,04 | 4 209 445,25 | 4 209 669,25 | 4 213 669,25 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 5 791 823,90 | 5 787 590,04 | 4 209 445,25 | 4 209 669,25 | 4 213 669,25 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 3 059 721,65 | 3 055 417,93 | 3 288 374,23 | 3 251 953,47 | 3 242 071,83 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 732 102,25 | 2 732 172,11 | 921 071,02 | 957 715,78 | 971 597,42 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 732 102,25 | 2 732 172,11 | 921 071,02 | 957 715,78 | 971 597,42 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rekord na Wall Street. Odczyt PKB zaskoczył rynek
Amerykańskie indeksy giełdowe wzrosły we wtorek, a indeks S&P 500 zakończył dzień na historycznym szczycie. Do wzrostów przyczyniła się seria danych makroekonomicznych, w tym odczyt PKB, który
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
Santander Bank Polska przejdzie rebranding w II kwartale 2026 r.
Erste Bank Polska - tak od 22 stycznia będzie się nazywać Santander Bank Polska. Na ten dzień zostało zwołane walne zgromadzenie akcjonariuszy banku.