Zarząd firmy Centrum Pomp Ciepła Karol Bronkalla - Karol Bronkalla, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Karol Bronkalla (CEIDG)
Karol Bronkalla prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM POMP CIEPŁA KAROL BRONKALLA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BAŁTYCKA 66, PL-85-707, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności Karol Bronkalla to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego i inne. NIP CENTRUM POMP CIEPŁA KAROL BRONKALLA: 9532501428. REGON CENTRUM POMP CIEPŁA KAROL BRONKALLA: 36282761500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Karol Bronkalla
Więcej informacji o CENTRUM POMP CIEPŁA KAROL BRONKALLA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach