Zarząd firmy CENTRUM PIĘKNEJ MOWY ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA - ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA (CEIDG)
ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM PIĘKNEJ MOWY ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KŁOBUCKA 878, PL-02-699, WARSZAWA. Główny zakres działalności ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację. NIP CENTRUM PIĘKNEJ MOWY ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA: 7952395653. REGON CENTRUM PIĘKNEJ MOWY ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA: 146502205.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA
Więcej informacji o CENTRUM PIĘKNEJ MOWY ANETA CIEPLICKA-NAPIÓRKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.