Zarząd firmy Centrum Ogrodnicze KRZEW Mariusz Kluczewski - MARIUSZ KLUCZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ KLUCZEWSKI (CEIDG)
MARIUSZ KLUCZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM OGRODNICZE KRZEW MARIUSZ KLUCZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-08-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAZURSKA 11, PL-14-300, MORĄG. Główny zakres działalności MARIUSZ KLUCZEWSKI to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP CENTRUM OGRODNICZE KRZEW MARIUSZ KLUCZEWSKI: 7411394292. REGON CENTRUM OGRODNICZE KRZEW MARIUSZ KLUCZEWSKI: 384099050.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KLUCZEWSKI
Więcej informacji o CENTRUM OGRODNICZE KRZEW MARIUSZ KLUCZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?