Zarząd firmy Centrum Odnowy i Folkloru Podlaskiego ETERNITE Jolanta Proszczuk wspólnik s. c. - Jolanta Proszczuk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jolanta Proszczuk (CEIDG)
Jolanta Proszczuk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM ODNOWY I FOLKLORU PODLASKIEGO ETERNITE JOLANTA PROSZCZUK WSPÓLNIK S. C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-11-16 i ma swoją siedzibę pod adresem 66, PL-17-300, WÓLKA NADBUŻNA. Główny zakres działalności Jolanta Proszczuk to Hotele i podobne obiekty zakwaterowania (PKD główne: 55.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność fizjoterapeutyczna, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych i inne. NIP CENTRUM ODNOWY I FOLKLORU PODLASKIEGO ETERNITE JOLANTA PROSZCZUK WSPÓLNIK S. C.: 5441040020. REGON CENTRUM ODNOWY I FOLKLORU PODLASKIEGO ETERNITE JOLANTA PROSZCZUK WSPÓLNIK S. C.: 200699494.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jolanta Proszczuk
Więcej informacji o CENTRUM ODNOWY I FOLKLORU PODLASKIEGO ETERNITE JOLANTA PROSZCZUK WSPÓLNIK S. C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio