Zarząd firmy Centrum Obsługi Klienta - Sieczka Waldemar Jerzy, prezes zarządu
Sieczka Waldemar Jerzy jest w zarządzie KRS CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Sieczka Waldemar Jerzy jest również w zarządzie CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA, która została założona 2014-04-22 i ma siedzibę przy AL. ARMII KRAJOWEJ 14B-4, PL-50-541, WROCŁAW. KRS CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA zajmuje się pozostała działalność pocztowa i kurierska. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, działalność w zakresie odsprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz pośrednictwo w telekomunikacji, działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej, działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA: 8992752580. REGON CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA: 022388056.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sieczka Waldemar Jerzy
Więcej informacji o CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.