Zarząd firmy Centrum Obsługi Biznesu, Małgorzata Chełstowska - Małgorzata Chełstowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Chełstowska (CEIDG)
Małgorzata Chełstowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU, MAŁGORZATA CHEŁSTOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-10-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GOWOROWSKA 2A7, PL-07-410, OSTROŁĘKA. Główny zakres działalności Małgorzata Chełstowska to Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura (PKD główne: 82.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU, MAŁGORZATA CHEŁSTOWSKA: 7581398165. REGON CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU, MAŁGORZATA CHEŁSTOWSKA: 55120040700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Chełstowska
Więcej informacji o CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU, MAŁGORZATA CHEŁSTOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych