Firma Centrum Nowińska Katarzyna, Tuszyński Andrzej, Nowiński Wojciech
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL70 9291 0001 0081 9891 2000 0010
|
Działalność PKD:
Firma CENTRUM NOWIŃSKA KATARZYNA, TUSZYŃSKI ANDRZEJ, NOWIŃSKI WOJCIECH została założona 2002-01-21 i obecnie mieści się przy NIEPODLEGŁOŚCI 1, PL-05-600, GRÓJEC. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych, produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych i ortopedycznych, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Centrum Nowińska Katarzyna, Tuszyński Andrzej, Nowiński Wojciech (REGON 67003810400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

