Zarząd firmy Centrum Niskich Cen Kuczmierczyk - Kuczmierczyk Henryk Józef
Kuczmierczyk Henryk Józef jest w zarządzie KRS CENTRUM NISKICH CEN KUCZMIERCZYK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kuczmierczyk Henryk Józef jest również w zarządzie CENTRUM NISKICH CEN KUCZMIERCZYK, która została założona 2017-12-21 i ma siedzibę przy UL. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA 97, PL-32-615, GROJEC. KRS CENTRUM NISKICH CEN KUCZMIERCZYK zajmuje się pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP CENTRUM NISKICH CEN KUCZMIERCZYK: 5492449492. REGON CENTRUM NISKICH CEN KUCZMIERCZYK: 36903288200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kuczmierczyk Henryk Józef
Pozostali członkowie zarządu
| Anna Maria Kuczmierczyk |
Więcej informacji o CENTRUM NISKICH CEN KUCZMIERCZYK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.