Zarząd firmy Centrum Naukowo-Technologiczne Systemów Bezzałogowych - Łobodzińska Aneta Zofia, prezes zarządu
Łobodzińska Aneta Zofia jest w zarządzie KRS CENTRUM NAUKOWO-TECHNOLOGICZNE SYSTEMÓW BEZZAŁOGOWYCH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Łobodzińska Aneta Zofia jest również w zarządzie CENTRUM NAUKOWO-TECHNOLOGICZNE SYSTEMÓW BEZZAŁOGOWYCH, która została założona 2015-08-25 i ma siedzibę przy UL. PRZYBYSZOWSKA 17, PL-35-213, RZESZÓW. KRS CENTRUM NAUKOWO-TECHNOLOGICZNE SYSTEMÓW BEZZAŁOGOWYCH zajmuje się produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych i podobnych maszyn. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja pozostałego sprzętu transportowego, handel detaliczny, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, badania naukowe i prace rozwojowe, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna i inne. NIP CENTRUM NAUKOWO-TECHNOLOGICZNE SYSTEMÓW BEZZAŁOGOWYCH: 8133707582. REGON CENTRUM NAUKOWO-TECHNOLOGICZNE SYSTEMÓW BEZZAŁOGOWYCH: 362302491.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łobodzińska Aneta Zofia
Więcej informacji o CENTRUM NAUKOWO-TECHNOLOGICZNE SYSTEMÓW BEZZAŁOGOWYCH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby