Zarząd firmy CENTRUM MOTOROWODNE Jarosław Sławnikowski - Jarosław Sławnikowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Sławnikowski (CEIDG)
Jarosław Sławnikowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM MOTOROWODNE JAROSŁAW SŁAWNIKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. BŁĘKITNE 20G1, PL-58-200, DZIERŻONIÓW. Główny zakres działalności Jarosław Sławnikowski to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, naprawa i konserwacja statków i łodzi, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP CENTRUM MOTOROWODNE JAROSŁAW SŁAWNIKOWSKI: 8821046651. REGON CENTRUM MOTOROWODNE JAROSŁAW SŁAWNIKOWSKI: 89146855200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosław Sławnikowski
Więcej informacji o CENTRUM MOTOROWODNE JAROSŁAW SŁAWNIKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.