Firma Centrum Medyczne Rehab
| Adres | 21 LISTOPADA 12--, PL-41-250, CZELADŹ | |
| Województwo | śląskie | |
|
||
| Strona internetowa | cmrehab.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność fizjoterapeutyczna | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL69 1140 2004 0000 3402 7518 1911
|
Działalność PKD:
Firma CENTRUM MEDYCZNE REHAB została założona 2013-09-18 i obecnie mieści się przy 21 LISTOPADA 12--, PL-41-250, CZELADŹ. Główna działalność firmy to pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność fizjoterapeutyczna, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Centrum Medyczne Rehab (REGON 24336840100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
