Firma Centrum Medyczne AGA-MED Agnieszka Ostrowska-Nabiałczyk
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Numery rachunków bankowych |
PL67 1020 5242 0000 2802 0482 0736
PL05 1020 5242 0000 2402 0511 3727
PL13 1020 5242 0000 2602 0526 3738
PL86 1020 5242 0000 2602 0515 5918 |
Działalność PKD:
Firma CENTRUM MEDYCZNE AGA-MED AGNIESZKA OSTROWSKA-NABIAŁCZYK została założona 2020-01-27 i obecnie mieści się przy UL. STEFANA ŻEROMSKIEGO 3D, PL-55-200, OŁAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, praktyka lekarska, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Centrum Medyczne AGA-MED Agnieszka Ostrowska-Nabiałczyk (REGON 93278220200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
SatRev szykuje się do wejścia na NewConnect
Wrocławska spółka specjalizująca się w budowie i obsłudze satelitów przygotowuje się do wejścia na małą giełdę w drodze odwrotnego przejęcia. Chce zwiększyć zatrudnienie i stworzyć klaster kosmiczny.

Polskie firmy przejmują w Niemczech i USA
Fundusz Ekspansji Zagranicznej współfinansuje coraz więcej przejęć rodzimych firm za oceanem i Odrą. Na stole są projekty z branży przemysłowej, przetwórstwa żywności i IT.

XPeng jest gotowy na maraton w Polsce
Chińskie elektryki chcą się rozpędzić nad Wisłą z pomocą brytyjskiego dystrybutora. Plany koncentrują się na zdobywaniu zaufania polskich kierowców, budowaniu zaplecza i otwieraniu salonów.