Sprawozdania finansowe Centrum Marketingu I Reklamy

Bilans spółki Centrum Marketingu I Reklamy

Wiek firmy:
Wiek:
21 l. 5 mies. 3 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
50 000 zł

Dane bilansowe CENTRUM MARKETINGU I REKLAMY

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 443 191,23 463 371,86 562 658,92 306 887,79 328 573,96 269 880,01
A. Aktywa trwałe 5 503,15 4 594,99 70 314,88 68 725,18 47 266,18 96 870,40
B. Aktywa obrotowe 437 688,08 458 776,87 492 344,04 238 162,61 281 307,78 173 009,61
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - - - - - -
D. Udziały (akcje) własne - - - - - -
Pasywa razem 443 191,23 463 371,86 562 658,92 306 887,79 328 573,96 269 880,01
A. Kapitał (fundusz) własny 409 266,55 437 709,23 466 321,74 283 089,46 196 490,07 109 273,28
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 33 924,68 25 662,63 96 337,18 23 798,33 132 083,89 160 606,73
I. Zobowiązania długoterminowe - - - - - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe - - - - - -
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.