Firma Centrum Marketingowo Szkoleniowe Krystian Barchański
Adres | ZHP 216, PL-41-106, SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE | |
Województwo | śląskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | cemars.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Działalność PKD:
Firma CENTRUM MARKETINGOWO SZKOLENIOWE KRYSTIAN BARCHAŃSKI została założona 2014-06-01 i obecnie mieści się przy ZHP 216, PL-41-106, SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, fotografia, nagrania muzyczne, naprawa komputerów i urządzeń, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż komputerów i oprogramowania, tłumaczenia, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wykończanie wyrobów włókienniczych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Centrum Marketingowo Szkoleniowe Krystian Barchański (REGON 24356557300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.