Zarząd firmy CENTRUM KOSMETYKI I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO FIGARO Joanna Kreńska-Soja - Joanna Kreńska-Soja, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Kreńska-Soja (CEIDG)
Joanna Kreńska-Soja prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM KOSMETYKI I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO FIGARO JOANNA KREŃSKA-SOJA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-11-17 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. PLAC NIEPODLEGŁOŚCI 5, PL-86-300, GRUDZIĄDZ. Główny zakres działalności Joanna Kreńska-Soja to Działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna (PKD główne: 96.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP CENTRUM KOSMETYKI I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO FIGARO JOANNA KREŃSKA-SOJA: 8761030786. REGON CENTRUM KOSMETYKI I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO FIGARO JOANNA KREŃSKA-SOJA: 87061651700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Kreńska-Soja
Więcej informacji o CENTRUM KOSMETYKI I MAKIJAŻU PERMANENTNEGO FIGARO JOANNA KREŃSKA-SOJA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.