Firma Centrum Kompetencji Ecm
| Adres | UL. NOWOGRODZKA 42-40/7, PL-00-695, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Strona internetowa | ecm-center.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z oprogramowaniem | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL78 1020 1068 0000 1702 0266 3110
|
Działalność PKD:
Firma CENTRUM KOMPETENCJI ECM została założona 2014-11-26 i obecnie mieści się przy UL. NOWOGRODZKA 42-40/7, PL-00-695, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z oprogramowaniem, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych, usługi związane z oprogramowaniem i doradztwem w zakresie informatyki i usługi powiązane , pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Centrum Kompetencji Ecm (REGON 36031422500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.