Firma Centrum Innowacji, Transferu Technologii I Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego
Adres | BANKOWA 12, PL-40-007, KATOWICE | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | cittrfus.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność członkowskich organizacji zawodowych |
Numery rachunków bankowych |
PL73 1020 2313 0000 3802 0365 9547
PL72 1020 2313 0000 3102 0192 6906 |
Działalność PKD:
Firma CENTRUM INNOWACJI, TRANSFERU TECHNOLOGII I ROZWOJU UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO została założona 2007-11-29 i obecnie mieści się przy BANKOWA 12, PL-40-007, KATOWICE. Główna działalność firmy to organizacje komercyjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, organizacja targów, wystaw i kongresów, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Centrum Innowacji, Transferu Technologii I Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego (REGON 24079469800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.