Zarząd firmy CENTRUM HANDLOWE JERZY MIGUT, STACJA PALIW NOWY DWÓR JERZY MIGUT, PIEKARNIA-CUKIERNIA JERZY MIGUT - JERZY MIGUT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JERZY MIGUT (CEIDG)
JERZY MIGUT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM HANDLOWE JERZY MIGUT, STACJA PALIW NOWY DWÓR JERZY MIGUT, PIEKARNIA-CUKIERNIA JERZY MIGUT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem 146E/1, PL-36-072, ŚWILCZA. Główny zakres działalności JERZY MIGUT to Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw (PKD główne: 47.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery i inne. NIP CENTRUM HANDLOWE JERZY MIGUT, STACJA PALIW NOWY DWÓR JERZY MIGUT, PIEKARNIA-CUKIERNIA JERZY MIGUT: 8130000824. REGON CENTRUM HANDLOWE JERZY MIGUT, STACJA PALIW NOWY DWÓR JERZY MIGUT, PIEKARNIA-CUKIERNIA JERZY MIGUT: 690032758.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JERZY MIGUT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld